22.05.2009

Sfatul #17 - Cum putem refolosi casetele audio?


Zilele trecute am facut curatenie printre vechiturile mele si am dat peste o multime de casete audio. Nevrand sa le arunc la gunoi, am inceput sa ma gandesc si sa caut alternative prin care acestea pot fi refolosite sau reciclate. Iata ce solutii am gasit (orice sugestie care poate fi adaugata acestei liste este binevenita):

- in primul rand, ca orice obiect de care nu mai avem nevoie il putem da altora, donandu-l prin intermediul Freecycle sau pe Ofergratuit.ro

- banda casetelor poate fi folosita pe post de sfoara, pentru a lega diverse lucruri. Mai mult, poate fi folosita si ca fir pentru crosetat (pentru cei care se pricep), rezultatele fiind spectaculoase.

- iarna, carcasa poate fi folosita pentru a indeparta gheata de pe parbriz

- carcasa casetelor poate fi folosita si pe post de suport pentru carti de vizita sau poate fi un mod original de a expune poze.

- iar cei mai indemanatici si mai creativi pot sa foloseasca casetele pentru a crea o lampa modernista, un portofel sau chiar un dulap.